01
فوریه

اپلیکیشن گزارشات آرمان راه آسیا

اپلیکیشن گزارشات آرمان راه آسیا

(دانلود APP در بخش دانلودها و پایین این صفحه )

تهیه شده توسط گروه فنی مهندسی و IT  شرکت آرمان راه آسیا

توضیحات :

شرکت مهندسین مشاور آرمان راه آسیا در ادامه ابتکارات خود در بکارگیری IT در ارائه خدمات بهتر به مشتریان اقدام به طراحی و اجرای اپلیکیشن گزارشات نموده است.  این اپلیکیشن که به طور اختصاصی برای مشتریان شرکت طراحی شده است این قابلیت را  به شرکت و مشتریان می دهد تا گزارشات را در بستر امن ابری ارسال و مشاهده نمایند. این سیستم پوشش دهنده انواع گزارشات در دوره عمر یک پروژه خواهد بود.

 خروجی و حاصل زحمات  شرکتهای مشاوره مهندسی گزارشات و نقشه های تهیه شده توسط مشاور است و. در فرآیند ارائه خدمات مشاوره همواره ارائه گزارشات شکیل و در دسترس بودن آنها یکی از مسائل مورد توجه مشتریان است.

 به طور معمول، گزارشات تهیه شده توسط مهندسین مشاور به صورت هارد کپی و فایل آنها بر روی لوح فشرده منتشر و به مشتریان تحویل می گردد و این گزارشات اغلب تنها در دفتر کار مشتری در دسترس ایشان خواهد بود و در صورت نیاز به ارائه آن در جلسه و یا به اشخاص دیگر لازم است تا گزارشات کپی و یا بر روی لوح فشرده دیگری منتقل و تحویل گردد و در اکثر مواقع تحویل گزارشات به طور مکرر از مشاور درخواست می گردد و  این در حالیست که در اکثر جلسات نیاز به گزارشات متنوع و پیش بینی نشده ای می باشد و الزاما تهیه نسخ مجدد از آنها مستلزم صرف وقت و هزینه است.

به واسطه مشکلات و مسائل این موضوع، شرکت مهندسین مشاور آرمان راه آسیا در ادامه فعالیتهای خلاقانه خود و  در راستای تولید نرم افزارهای کاربردی تصمیم به طراحی اپلیکیشنی با محوریت آرشیو گزارشات کارفرمایی گرفته است.

این مهندسین مشاور در جهت تسهیل دسترسی به گزارشات و همچنین تفکیک نگارش های مختلف گزارشات  طراحی برنامه نویسی و پیاده سازی اپلیکیشنی  بدین منظور را در دستور کار خود قرار داده است.در این اپلیکیشن پس از نصب برنامه،  شخص مراجعه کننده عناوین مشتریان مهندسین مشاور آرمان راه آسیا را ملاحظه می‌نماید و با انتخاب نام کارفرمای مورد نظر خود ، لیست پروژه‌های مختلف آن کارفرما  را بر اساس عنوان پروژه مشاهده می نماید.در این بخش به منظور دستیابی فرد به هر یک از گزارشات و نقشه‌ها،  فرد می بایستی با استفاده از شماره همراه ثبت شده در دیتابیس اشخاص مجاز  ( تخصیصی به کارشناسان کارفرما)  و همچنین احراز هویت پیامکی ادامه فعالیت دهد.پس از ورود موفق، شخص قادر خواهد بود مشخصات کلی قرارداد و لیستی از آخرین گزارشات تهیه شده آن پروژه را که در بانک اطلاعاتی قرار گرفته ملاحظه نماید.در این بخش دو نوع دسترسی مشاهده و دانلود برای افراد منظور گردیده است. 

 مزیت های این اپلیکیشن را میتوان به شرح ذیل برشمرد:

  • تسهیل و تسریع دسترسی به گزارشات و نقشه های پروژه
  • آرشیو طولانی‌مدت مدارک پروژه و رفع خطر از دست رفتن فایل
  • امکان به اشتراک گذاری محتوا و  دسترسی آنی مشتریان به محصول و اطلاعات آن
  • صرفه جویی در هزینه و کاهش غیر مستقیم آلاینده ها
  • جستجوی آسان و  اعمال کنترل بر اطلاعات طبقه بندي شده
  • نگهداري سوابق عمليات در حجم کمتر، امنيت بالااومراجعه آسان
  • کاهش کارهاي مسئولان دفاتر، منشي ها، تايپيستها
  • کاهش فعاليت هاي غير مولد مانند بايگاني فيزيکي
  • امکان دسترسی به مدارک در خارج از محل کاردر هر زمان و هرجا
  • حذف قسمت عمده اي از هزينه هاي ملزومات اداري (بايگاني، كپي، پست،كاغذ، و … )
  • صرفه جويي درفضاي بايگاني و امكان نگهداري كليه اسناد و مدارك بدون محدوديت
  • دسترسي آسان به اطلاعات درسطوح مختلف سازماني
  • به اشتراك گذاري ساده و قانونمند اطلاعات و تسهيل دسترسي براي كاربران مجاز
  • افزايش رضايت مشتريان به دليل خدمات به موقع و ارائه بهتر اطلاعات

بدیهی است نسخه اولیه این اپلیکیشن خارج از اشکال و کاستی نبوده و تلاش مجموعه آرمان راه آسیا بر تکمیل هرچه بیشتر آن خواهد بود. نظرات شما ما را در کامل تر نمودن این پکیج راهنمایی خواهد نمود. انعکاس نظرات از طریق بخش ارتباط با ما مزید امتنان خواهد بود.

دانلود اپلیکیشن گزارشات آرمان راه آسیا Reports
((( مطالب سایت را به اشتراک بگذارید. )))